2012. december 28., péntek

MTB KERÉKPÁR ELSŐ TELESZKÓPOS 1 ÉVES - Jelenlegi ára: 7 900 Ft

Jó állapotú GTX Mountain bike kerékpár eladó. Első teleszkópos, első-hátsó új sárvédőkkel (nincsenek felszerelve).
A bicikli 1 és 1/4 éves, 2011. szeptemben 1-én vásároltam. Tavaly szeptember és december között jártam vele, utána eltettem télre, idén már nem volt használatban. (Tehát hozzávetőleg egy éve nincs állandó használatban, újra használatbavétel előtt egy átnézés, olajozás szerintem ráfér majd. )
A kerékpár jó állapotú, meghibásodásról, hibásan funkcionáló alkatrészről nem tudok. Mindössze a váz és a rajta található matricák koptak meg itt-ott.
Az eredeti műanyagpedálok le lettek cserélve erősebb pedálokra. A hátsó kerék teljesen új Schwinn Csepelre lett cserélve 1-2 hónappal ezelőtt.
A kerékméret 26-os, a vázméretet sajnos nem tudom.


Jelenlegi ára: 7 900 Ft

Az aukció vége: 2013-01-01 19:41
. MTB KERÉKPÁR ELSŐ TELESZKÓPOS 1 ÉVES - Jelenlegi ára: 7 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése